As-salaamu ‘alaykum wa rahmatullaah,

Her er en lækker frokost jeg fik sammen med min lillesøster en dag.

Lækre ‘sandwiches’. Bunden var squash-skiver og tomater. En klat næsten rå hummus ovenpå, og så lidt pynt med en cherrytomat og basilikum/kruspersille.
Ved siden af var der en skål af den næsten rå hummus og en skål med rødbedestænger og selleristænger.

En af de første ting jeg skal lave, når vi får vores nye foodprocessor med blender her en af dagene, det er den hummus dér. Den var godt nok lækker. Bedre end alle de kogte hummus’er jeg har smagt gennem tiden. Mine børn elsker denne her hummus, lavet af spirede kikærter. Almindelig hummus kan de slet ikke lide. Deres far, som er rimelig skeptisk ang. alt der hedder raw food (pånær frugt og alm. salater) synes også den smagte godt, yay!! Så må den virkelig være god =D

Den første tallerken ser også så fin ud, at den sagtens kan serveres som tapas, eller hvad de hedder, sådan nogle små forretter når man får gæster.