As-salaamu ‘alaykum wa rahmatullaah,

Ohhh yeah, Egypten har rugbrød. Landet, som jeg ellers troede kun levede af toast, har rugbrød. Økologisk tysk rugbrød. Hvor blev jeg lykkelig da jeg var ude og handle. Jeg købte da også to pakker med det samme, og vi har næsten spist hele den ene. Børnene havde vidst også savnet noget brød med lidt mere tyngde i.

De havde også et kilo økologiske kalamata oliven til 18,95. Den snuppede vi også prompte. Det var for billigt til at vende ryggen til.

I aften skal vi have en salat af tomat, agurk, oliven og måske lidt fetaost. Noget hummus, desværre fra dåse, men spises skal den så den ikke bliver smidt ud.

& så skal jeg lave nogle dadelkugler senere. De bliver rimelig simple, da vi ikke har det store at eksperimentere med.

Jeg ville sådan ønske at jeg kunne vise jer billeder af alle de forskellige ting, men jeg tror jeg har glemt min ledning hjemme i Danmark. Jeg har i hvert fald ikke fundet den endnu.

Nåå ja, har I nogensinde set en gul vandmelon? Det havde jeg ikke før igår. Smag er der ikke så meget af faktisk. Den er ret kedelig, så jeg tror jeg vil blende det med nogle andre godter. Måske den honningmango der ligger inde i køleskabet.