As-salaamu ‘alaykum wa rahmatullaah,

Håber I alle havde en dejlig og hyggelig ‘eid i tirsdags.

Jeg har tilføjet 2 nye links ovre i højre side.
Hijaluna er en blog af Luna, som i ny og næ kommer med nogle spændende veganske opskrifter.
Kristen’s Raw er en blog af Kristen Suzanne, som er kok og hun har en masse e-bøger og alm. bøger til salg – allesammen med lækre raw opskrifter. Hun har også en anden blog, som hun linker til oppe i højre side af hendes blog, som er hendes Green Mommy blog.
Choosing Raw er en blog af Gena, som er uddannet ernæringsekspert. Hun deler nemme, hurtige og lækre opskrifter, og så er hendes indlæg også tit lange, med en masse spændende information om maden. Opskrifterne er både raw og tilberedt.
High on Health er en blog af Fran. Hendes blog handlede meget om akne og hvordan man kommer af med den, så der ligger en masse spændende information om mad og dens påvirkninger på huden. Hun har et par e-bøger til salg og en net-butik hvor man kan købe spændende hudprodukter, blandt andet en lækker honningcreme. Nu er bloggen så begyndt at styre mere ind på det åndlige område med chakra, meditation, arjuveda eller hvad det hedder, så må indrømme at min interesse er faldet lidt, da jeg ikke tjekker hendes blog for åndelig vejledning.

Her en af dagene vil jeg prøve at få opdateret siden med opskrifter. Den har jeg forsømt en del.

Vores blender er gået i stykker. Den stank efter vi har været ude og rejse, og så var glasset flækket hele vejen rundt. Men så er det jo en god undskyldning for at købe en ny, så jeg vil få købt en med både foodprocessor og blender. Jeg har kigget på en Kenwood fra Elgiganten. Glæder mig sådan til at købe den.