As-salaamu ‘alaykum wa rahmatullaah,

Hvad har jeg spist idag?

– Havrgryn med soyamælk, mandler, kokosmel, kakaopulver og rosiner
– en pære
– en skål gulerodssuppe
– dadler
– pasta med cremet sovs og ærtemos
– en skål yoghurt med honning, mandler, rosiner
– indimellem jeg har spist har jeg drukket en masse vand

Jeg spiser ikke morgenmad, frokost, aftensmad. Jeg spiser når jeg er sulten. Specielt i øjeblikket, for jeg har simpelthen så meget halsbrand, så jeg er begyndt at spise lidt mindre portioner og så oftere end før. Tænk at jeg allerede er nået så langt, om 2 uger er jeg i 3. trimester. Lige nu er der kun 3 mdr og knap en uge til termin…….. Synes lige jeg har fundet ud af at der er en til på vej!
Dog sørger jeg for at være sulten til aftensmaden :P Manden og børnene kan godt lide at vi spiser ca. samme tid hver dag, så ved de hvad de kan regne med.
Tit kigger man på klokken og ser at det er frokosttid, men egentlig er man ikke rigtig sulten, og så er det jo også lidt åndssvagt at spise, ikke sandt?

Der er kommet et nyt program på DR2, der hedder Urt. Eller, faktisk er det ikke nyt, det har vidst været sendt for nogle år tilbage, men jeg har i hvert fald ikke set det før. Første afsnit var der idag, 17.30 og denne gang handlede det om timian. Det er åbenbart ikke kun en urt, men bruges også som et lægemiddel. Det er ny urt i hvert program. Det er ihvert fald rigtig spændende.
Det kommer hver dag 17.30 på DR2 og varer ½ time. Der er 16 afsnit i alt.