As-salaamu ‘alaykum wa rahmatullaah,

De sidste par uger har været fyldt med eksamenslæsning og børnepasning – nu er jeg godt træt. Med to gode mundtlige eksamener, 10 i religion og 10 i dansk, står de næste par dage på hygge og afslapning, før jeg læser op til den sidste eksamen i denne omgang.

Da jeg ikke har grønne fingre – det bevidner mine visnede blomster i vindueskarmen – så måtte jeg jo lave nogle grønne fiskedeller i stedet. En STOR omgang, så kunne jeg fryse dem ned og bruges i madpakken.
De var rigtig gode, blev tilberedt i ovnen, så de var også ekstra sunde, yay! Opskriften kan findes her hos Rebecca Persson, som i øvrigt har en rigtig spændende blog: http://rebeccapersson.com/2011/05/fiskefrikadeller-med-indbygget-groent/

That’s it for now, nu er det tilbage til afslapning, og måske en lille lur mens de 3 guldklumper også snupper sig en.

Umm Safiya