As-salaamu ‘alaykum wa rahmatullaah,

“Fra børn og fulde folk skal man høre sandheden” – er det ikke det man plejer at sige? Nu omgås jeg ikke fulde folk, men børn er der masser af som kan give en et realitetscheck.
Forleden gik jeg og ryddede op, da min datter på 4 år kommenterede, “hvorfor har du redt sengen? Skal vi have gæster?”
Af det kan man konkludere at jeg i hvert fald ikke lider af rengøringsvanvid, fnis.

I dag er der gået store (u)bagedag i mig. Jeg har lavet rå proteinbarer, gRAWnola og mandel-sødmælk.

Opskriften på proteinbar er af Rebecca Persson og kan ses her: http://rebeccapersson.com/wp-content/uploads/2011/06/Proteinbarer-med-kakaonibs-og-hamp.pdf

Mandel-sødmælken er af Caroline Fibæk og kan ses her: http://www.therawtribe.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=35

Og ja, gRAWnolaen kan man få opskrift på hvis man tilmelder sig Carolines Raw Food-kursus for 175 kr.

gRAWnola m. mandel-sødmælk og friske jordbær

Nu vil jeg skynde mig at rydde op, for jeg får gæster snart.

Umm Safiya